środa, 1 maja 2013

CIĄŻA Z PERSPEKTYWY MAŁEGO CZŁOWIEKA - TYDZIEŃ XIX


Przez ostatni tydzień zacząłem się zastanawiać, skąd jak wiem tyle rzeczy, skoro nawet jeszcze nosa nie wystawiłem na zewnątrz mamy, a myśli jakie formułuję zaskakują mnie samego. Czasem słowa, które wpadają mi do głowy nie mają znaczenia aż do momentu kiedy o nich pomyślę. A zaraz potem jak je wyeksplikuję, nabierają znaczenia i już wiem co przez to chciałem przekazać. To bardzo specyficzne uczucie, sam się z nim czuję dziwnie. Ani nie ma to zabarwienia pejoratywnego ani nie widzę tego w samych superlatywach (o widzicie, znów jakieś dziwne słowa).
Może to wszystko dlatego, że w tym tygodniu rozpoczęła się produkcja testosteronu i jak się to wam nie podoba, to mało mnie to obchodzi i jak się ktoś zbliży, to mogę mu strzelić z liścia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz