niedziela, 9 lutego 2020

ZNÓW AZJA - W PODRÓŻY DO INDONEZJI

Samolot do Singapuru przez Dubaj 06.02.2020
Dawno nie pisałem. Dawno nikt mnie nie czytał. Teraz nikt już nikogo nie czyta, chyba że jest to podpis pod postem na Instagramie. Nie dziwię, się bo ja też mam problem z czytaniem. Zmuszam się, ale idzie powoli. Więc teraz, kiedy mam chwilę czasu, kiedy ruszyłem w kolejną podróż, mogę coś napisać. Będę to musiał potem przeczytać, bo muszę poprawić błędy, zastanowić się nad tym co napisałem. Więc piszę. 

Wyjazd był inny. Chyba jestem starszy w głowie też, bo normalnie do samego końca nie jestem przygotowany, kupuję ubezpieczenie godzinę przed wyjazdem, mam adrenalinę spowodowaną lekkim strachem, że czegoś nie spakowałem. Tym razem byłem gotowy wieczorem. Może nie spakowany do końca, ale z wybranymi ubraniami, kupionym ubezpieczeniem, bez ostatniego maila pracowego wysłanego wieczorem. Udało mi się wbić w wakacyjny tryb dzień przed. Bez pośpiechu, z radością, z dwoma plecakami po 17 kilo na cztery osoby, z małymi plecakami dla dzieci, z naładowaną kamera i aparatem ze zwolnionym miejscem na karcie i położyłem się spać oglądając kawałek serialu na HBO.


Cieszę się, że możemy ruszyć z moimi dziećmi trochę w ten sam sposób jak kiedyś podróżowaliśmy, kiedy ich jeszcze nie było. Bilet i pierwsza noc. A potem działo się to co nadmuchał piachem na chodnik los. Teraz mamy zarezerwowane bilety i hotel w hostel w Singapurze. Potem przedostaniemy się na Bali a potem na Lombok. Będzie ciepło, wilgotno, bez pośpiechu. Będziemy spokojnie rozpoczynali każdy dzień. Będziemy gadać, śmiać się razem i planować kolejny jeden dzień. Morze będzie niebiesko zielone, plaża będzie z mąki, a domek będzie miał drewniane ściany. Dzieci będą się uśmiechały do nas, będziemy razem i będziemy czerpać z siebie, jeść razem, kąpać się i bardzo kochać. Słodko. 

2 komentarze:

  1. Podróżować warto, to wiadomo. Jednak trzeba się do każdej takiej wyprawy odpowiednio przygotować. Jedną z ważniejszych kwestii jest moim zdaniem ubezpieczenie. Teraz można samemu sobie takie wybrać i wykupić, nawet agenta się nie widzi. Taką możliwość daje http://kochamubezpieczam.pl/ . Super sprawa, jeśli można elektronicznie wszelkie formalności załatwić bez wychodzenia z domu i nie zajmuje to dużo czasu. A jeszcze na dobre ceny i rabaty można liczyć.

    OdpowiedzUsuń